Születés

 2009.01.19. 13:05

2007.11.21.-én 15:08 perckor megszületett a mi pici lánykánk Flóra.

2 héttel hamarabb érkeztem a kiírt idöpontnál,de nem baj,mert már nagyon vártak rám a szüleim!2900 gr és 51 cm-el születettem,kék szemmmel és barna hajjal.

Szülés közben komplikációk léptek fel,ezért azonnal vitték Anyut altatni és császározni.Először Apuval randevúztam,majd amikor Anyu magához tért odabújtam hozzá...

A bejegyzés trackback címe:

https://flompo.blog.hu/api/trackback/id/tr65887815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kávé és Csokoládé · http://www.kavecsokolade.blogspot.com/ 2009.01.20. 22:07:38

Kinga

Nagyon szépek a képek! Milyen komplikáció lépett fel?

Kinga3 2009.01.21. 12:17:05

Szia Anika!
Köszönjük szépen a dicséretet.

Elfolyt a magzatvíz,kaptam méhszájérlelőt majd 10 perc múlva éreztem,hogy nagyon kell nyomnom.Ekkor elkezdett sípolni a gép(ami a baba szívhangját mutatta) dokim riasztotta az összes ápolót-orvost-műtőst és azonnal vittek altatni.
Mint kiderült leesett a baba szívhangja+mind2 kezére rátekeredett a köldökzsinór így nem tudtam volna megszülni természetes úton.

Kávé és Csokoládé · http://www.kavecsokolade.blogspot.com/ 2009.01.21. 21:40:04

@anika11:
Sajnálom, de a lényeg, hogy nem történt baj Flórával.
süti beállítások módosítása